wanita dan fesyen

Dicatat oleh limpong85 | 5:54 PTG

sedikit info berkenaan berlian :-

Oktant asli :- kelip ada warna-warni , sgt jelas , ketahanan di jamin batu tidak akan tertanggal , wujud dalam satu size sahaja ss12 . Juga dikenali sebagai oktant original swarovski. Peratusan penggunaan berlian ini di pasaran adalah 1-5 % dan lebih tertumpu kepada butik2 exclusive.
Oktant tiruan atau oktant :- kelip ada warna-warni , x berapa jelas bergantung kepada cahaya , ketahanan kadang2 tertanggal batu bergantung pada penggunaan seharian , wujud dalam satu size sahaja ss13. Digunakan oleh peniaga online or offline secara meluas.
Berlian Gred AAA :- tidak berkelip warna-warni tetapi masih berkilau dan hanya keluarkan cahaya putih sahaja, ketahanan terlalu senang tercabut batu dan tidak tahan lasak. Digunakan oleh peniaga online or offline secara meluas.
Berlian gred AA :- Kualiti sgt tidak baik, batu x berkilat dah pecahan dalam kaca terlalu sedikit. Digunakan oleh peniaga online or offline secara meluas.
**ramai pembeli yang tertipu dalam memilih jenis berlian , di tudung-online kami sediakan dua gred berlian untuk anda beli,nilaikan dan bezakan kualiti sesuatu berlian. Oktant asli di buat untuk mereka yang pentingkan ciri-ciri yang exclusive dan harga yang mahal bukanlah penghalang untuk memilikinya.Kami berani mengatakan bahawa 90% peniaga online atau offline tidak menggunakan berlian oktant asli lebih2 lagi dengan tawaran harga rm60-rm85 amatlah tidak sesuai dengan harga kos membuat tudung sulaman bertatahkan berlian oktant asli , yang mereka gunakan adalah berlian yang biasa atau di gredkan sebagai oktant no 2 / oktant di tudung-online.com .
p/s - harapan kami agar anda tidak mudah tertipu dalam pemilihan berlian dengan sedikit info yang kami sediakan.NH FABRIKA RESOURCES592 Kampung Banggol Mengabang Telipot,21030 Kuala Terengganu , Terengganu .016-9803217 ( Lan atau Eila ) .
To unsubscribe or change subscriber options visit:http://www.aweber.com/z/r/?bAxMzMwstMwcjGycjMwMtGa0jOwMHBwszA==

0 ulasan